10.09.2011

Dust Tactics - PzKpfL II-A/B "Luther"/"Ludwig" - część I



W międzyczasie, pomiędzy prezentowaniem frakcji, wziąłem się za obróbkę Luthera.


Zdjęcie modelu pochodzi ze strony Fantasy Flight Games

Jako że od początku zamierzałem go "waloryzować" jak i przemalować, poszukałem w sieci jakie elementy w skali 1:48 (czyli właśnie nasze ~28 mm) są dostępne i odpowiednie.

Elementem jaki z pewnością należy wymienić w Lutherze jest lufa działka 50 mm. Możemy ją wykonać sami jak tez zakupić gotową, toczoną lufę aluminiową.
Na naszym rynku dostępne są takie lufki produkcji firmy Aber lub RB Model .
Sam zastanawiam się nad produktem RB Model -> Pz.Kpfw.III Ausf.L, M, K 50mm KwK 39 L/60 za 5,55 zł.


... lub również produktem RB Model - 5cm Bordkanonen o numerze katalogowym 48AB13, tyle że jest to lufa lotnicza za 15,98 zł. I bardzo efektowna...



Co do luf działek 50 mm mamy dość skąpy wybór. Inaczej ma się sprawa z 88kami - tu mamy bardzo wiele wersji które można zastosować w drugim niemieckim mechu - Ludwigu. Ja zdecydowałem się na dwie lufy z RB Model - przeznaczone dla Tygrysa I (pózny model) 88mm KwK 36 L/56 (cena 16,94 zł/szt.)


Dodatkowo na stronie RBMu możemy znaleźć różne inne elementy do naszych mechów, np. szekle, anteny, kanistry...
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...