26.06.2011

KONWÓJ - czyli coś innego niż typowa rozwała

Witajcie

Jako fan Infinity stwierdzam z żalem iż CB nie dopieszcza graczy nowymi scenariuszami. Prawdopodobnie zmieni to kolejny podręcznik do Infinity tylko kiedy to będzie.. Aby wyjść oczekiwaniom ludzi na przeciw postaram się publikować co jakiś czas nowe, ciekawe scenariusze tak by można było urozmaicić sobie grę. Oto pierwszy z nich.

KONWÓJ

Punkty:
Gracz atakujący wystawia armię na 250p a gracz broniący się na 200p.

Rozstawienie:
Stół powinien być zastawiony gęsto budynkami z tym że powinna iść środkiem ulica szerokości minimum 6”. Równolegle do niej powinna na planszy biec druga taka ulica. Gracz atakujący rozstawia swoje siły na całej powierzchni stołu z wyłączeniem 12” strefy od krótszych krawędzi stołu. Po jego rozstawieniu gracz broniący się wybiera z której krawędzi stołu wyjeżdża.

Cel misji:
Gracz atakujący musi zatrzymać konwój za wszelką cenę. Jeżeli choć jeden pojazd gracza broniącego wyjedzie przez przeciwna krawędź stołu wówczas wygrywa gracz broniący się.

Zasady specjalne:
Gracz broniący się posiada trzy transportery. Transportery działają tak jak by miały zasadę synchronised z tym wyjątkiem że nie ma w nich kontrolera a aby wykonać jakąkolwiek akcję transportery muszą być oddalone od innego transportera o 8” (zasada ta nie działa jeśli transporter jest ostatnim w grze). Na transportery można wydać maksymalnie dwa rozkazy w ciągu tury. Aby zresetować transporter po udanej akcji hakowania należy wydać rozkaz z puli. Transporter może wykonać tylko akcje ruchu, wykrywania, overrun oraz strzału (tylko w ARO). Transportery posiadają następujące statystyki:

MOV: 8//6
CC: 11
BS: 8
PH: 18
ARM: 10 (12 – dla transportera z MULTI HMG)
BTS: -9
STR: 3

ECM, Total Reaction, SMV lv 1, minesweeper

Uzbrojenie:
Dwa transportery posiadają Spitfire a jeden MULTI HMG

Mam nadzieje że spodoba się wam ten scenariusz a potyczki przy jego użyciu będą nader ekscytujące

Dorian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...