28.11.2011

Warpath. Przemogłem się...

Do tej pory przemilczałem nowy projekt naśladowcy GW - Mantic Games - Warpath, . Milczałem o tym bo dość... chamsko jednoznaczne kopiowanie stylistyki GW nie przekonywało mnie aby darzyć sympatią Mantic. Dodatkowo figury orków (Marauders) i .. jak oni ich nazwali? - Forge Fathers... czyli takich Squatów/kosmicznych krasnoludów nie napawały mnie w żadnym razie zachwytem.
Teraz jednak pojawiły się concept arty nowej frakcji, tym razem ludzi, nazwanych przez Mantic - Corporation. Na artach mamy nawet zgrabnych sołdatów, ewidentnie odwołujących się wizualnie do Gwardii Imperialnej. Fajni. Mogą być użyci jako proxy w wielu różnych systemach. Dodatkowo biorąc pod uwagę stosunkowo korzystne ceny jakie ma Mantic jak i to że będą z plastiku, co ułatwia konwersje, sprawia że te figsy zaczynają być dla mnie interesujące. Ciekawe jak będą wyglądać pojazdy dla Korporacji... BTW Mantic Games ma swoją siedzibę wedle tego co wywnioskowałem z ich strony - w Nottingham (sic!)...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...