15.06.2011

Starter ALEPH - Deva, Asura, Naga


ALEPH Starter Pack
Ref. 280801-0219

Po opisanych już Dakini (mimo że są trzy w zestawie wystarczy opisać jeden - są tej samej jakości...) przyszła pora na resztę pudełka.
I to jest ta lepsza część pudełka. Pomijając fakt że mamy tu do czynienia z dwiema ślicznymi post-kobietkami to do samego wykonania figur nie mam żadnych zastrzeżeń.
No dobra, dosłownie jedną czy dwie małe uwagi. Poza tym miniatury są odlane świetnie, z minimalną ilością nadlewek i właściwie bez żadnych linii podziału formy. Poezja!
I tak Deva składa się (zresztą jak wszystkie opisywane tu modele) z trzech części:
korpusu, ramienia z giwerą, nóżki. Ach ta nóżka, marzenie... ;)


Kolejna ślicznotka to Asura. I tu mam jedną uwagę - brzydki nadlew po kanaliku wlewu metalu na główce tej panienki. Poza tym - słodkości, korpus jest rewelacyjnie odlany bez żadnych moldlines. Jak w przypadku Devy trzy części, tym razem główka, korpus, rączka z giwerą.


Na sam koniec męski rodzynek czyli haker Naga. Parę nadleweczek, właściwie nie wartych wspomnienia, śladowe moldlines. Trzy części: korpus, dwie łapki - jedna z giwerą. Dodatkowo folia obrazująca holograficzne interfejsy. Tak przy okazji, parę postów wstecz informowałem że nasi cudowni spece z kraju kwitnącej wiśni opracowali już prototyp interaktywnych, dotykowych hologramów...


Uwagi końcowe - moim subiektywnym zdaniem CB trochę przesadziło z podziałem figur na części. O ile rozumiem osobne ramiona pozwalające na pewne modyfikacje to noga Devy i główka Asury wydają mi się niepotrzebnie osobno odlane. Ale może wymagał tego proces technologiczny. Cóż, tak czy owak to rewelacyjne figury.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że CB już nie dodaje holo dla hakerów i inżynierów do blistrów :( Wiem, że można samemu wydrukować ale co gotowe to gotowe ;)
    Mój Naga haker będzie musiał podzielić się z panią Dasyu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...